Hallå bloggen

Förlåt för mitt dåliga bloggande senaste tiden, jag vet att jag knappt skrivit nått. Men har inte mått så bra senaste tiden :(.. Har hänt en del i denna familj så ja. Tyvärr inget jag orkar skriva om just nu då jag ännu inte känner mig helt ok än.

Har dock inte heller brytt mej så mycket i sminket utan bara varit för stunden. Men tänkte att jag skulle försöka ta tag i mig själv igen. kan inte hänga upp mej allt för länge.

Ikväll blire en lugn kväll med film och massa chill. Känner att jag bara behöver ta de lungt idag, dottern har vart hemma från dagis med hosta.

Kan lägga upp en bild på kvällens outfit lite senare för nu ska jag till att käka lite =)


XoXo Ewwe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0