God morgon God morgon

Idag e jag uppe tidigt, men har en del att pyssla med nu innan man ska lämna dottern på dagis. Ska se till att båda ungarna stövlar kommer med och sen lite annat smått och gott. Wille får jag träffa idag han har sovit hos sin farmor under helgen. Hon ville att jag skulle få lite tid att slappna av. Dock har man juh haft tösen hemma och ja de har juh inte blivit så mkt slappna av endå. Men ja lite iaf.

Mr. D kom juh igår kväll och kvällen va underbar. Vi åt lite god mat och hade massa ljus tända. Super mysigt. Såg även ett avsnitt av en seire han sett så nu måste jag se dom första av den för ja jag vart juh kär i den. Dock vet jag inte va den heter nu men de skiver jag under dagen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen fixa lite, höres senare

XoXo Ewwe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0